۱۳۸۷ مهر ۱۳, شنبه

جوابیه جناب اعلمی به قسمت دوم



جناب اعلمی در جواب قسمت دوم سخن بنده با ایشان نوشتند:

"برای اینکه نوشته ام را حمل بر تحقیر و به سخره گرفتن نکنید ،این یادداشت شما بدون پاسخ می گذارم تا کاربران خود به داوری نشینند. "

البته ایشان از درج قسمت انتهائی سخن بنده – بدون اشاره – خودداری نمودند. قسمت آخر در باب احتجاج بر پایه تاثیر پیامبران در ترقی و تربیت نوع انسان و ایجاد مدنیتی بی بدیل توسط ایشان بود (قسمت چهارم). گویا بحث پیرامون عظمت ظهور حضرت موسی و حضرت محمد و حضرت بهاالله بر پایه مدنیتی که ایشان تاسیس کرده اند به صلاح نیست و ربطی به موضوع ندارد. همچنین آگاهی از تعداد بهائیان عالم و گستردگی جغرافیائی پیروان آئین بهائی میتواند بسیار ناخوشآیند باشد. لزومی به توضیح و تشریح و سپس نتیجه گیری از این عمل ایشان - یعنی حذف جان سخن - را نمیبینم ، چه که عیان است. به قول ایشان کاربران خود به داوری بنشینند.



۷ نظر:

ناشناس گفت...

پدرام عزیز دوست دوردست ها درود و بی نهایت سپاسگذار از مطالب جامع و مفید و روشنگرانه ات...
یاد ایامی... یاد ایامی...
خوشحالم که در این فضا می تونم ببینمت،بخونمت...

پدرام روشن گفت...

مهرداد تو ئی؟! ده، دوازده سال میشه ازت خبری ندارم. کجا هستی ؟ چه میکنی؟ زنگی ،ایمیلی، چیزی بزن: pedram_roushan@yahoo.com
یه موقع نری دو باره کم پیدا شی...

ناشناس گفت...

پدرام جان، از دیدن وبلاگت وشنیدن احوالت بعد از سالها بیخبری خیلی خوشحال شدم. آقای اعلمی که از مخاطبانشان انتظار دارند که "تصور نمایند که با یک مخاطب و محقق بیطرف و فاقد دین و مذهب" مواجهند، خود در طرح سوالاتشان نیز باید این مطلب را رعایت می نمودند. حداقل سوالات 1، 4 و 5 ایشان سوالاتی است که با پشتوانه اسلامی و سند قرار دادن قرآن کریم مطرح گردیده است و از شمول شروط خودشان خارج می گردد. موفق باشی.

اسمان1388 گفت...

ايين بهاييت حزب سياسي است تا ايين چراكه حضرت محمد مهدي امام زماناست و ايشان هنوز ظهور نكرده كه حضرت بهاالله و حضرت باب پس و پيشاز طرف خدا مبشران زمان هستند تا بعد

مهشید گفت...

الله ابهی
میتونیم با عضویت در این سایت عثاید و نظراتمون را با هم در میون بذاریم(تالار گفتمان)

http://besharatnameh.vcp.ir

مسعود گفت...

الله ابهي
حرف براي زدن زياد است
بهم سر بزن

ناشناس گفت...

دکتر پدرام من چطوری میتونم با شما صحبت کنم